Přínosy Zdravého Životního Stylu Pro Starší Dospělé

Starší Dospělé

Zdravotnictví je horkým tématem v těchto dnech, a na osobní zdraví a wellness průmysl je na vzestupu. S reforma zdravotnictví, některé společnosti jsou v koncích a jsou vážně při pohledu na způsoby, jak podporovat wellness a preventivní zdravotní opatření pro své zaměstnance. Když jsem se ptala mého doktora, proč to není jen obejít a dostat se přes, on reagoval slovy, že nebude vědět, jak, aby se vyhnula první....ale s velkou zdravotní péče, dobrá strava a cvičení si užívám důchodu.Pracoval jsem, dokud jsem měla 60 a teď to beru s klidem. Seznam důvodů, proč spát záleží, je, jak dlouho, jak je to různé, ale faktem je, že je to základní lidská potřeba. A na celou ženy nemají dostat dost z toho: 2007 National Sleep Foundation průzkum, který se zaměřil na ženy, zjistili, že zhruba 3 z 10 uvedlo, že získat dobrou noc spát jen několik nocí za měsíc nebo méně. Ale zdravé ženy vědí, že dostatek spánku, a zajištění je vysoce kvalitní (tzn. není narušena textové zprávy, nebo zářící světla od elektroniky, například), jsou kritické faktory v udržování jejich mysli a těla silných, a dělat vše, co mohou, aby si dostatek odpočinku. Lano Hawkins je autorem Fit, Zdravé Self Blog je skvělým místem k nalezení fitness a zdravotní informace, které potřebujete prodloužit a zlepšit svůj život. Chcete skvělý Připravte Se na Fitness Kurz zdarma? Nebo 30 minut cvičení plán, který vás dostane sílu a kardio výhody najednou? Fit, Zdravé Self má vše, co potřebujete se dostat a zůstat zdravý.

Vztahy dařit, když oba partneři jsou milí, tolerantní, soucitní a empatičtí. K tomu dojde přirozeně, jakmile jste se naučili, jak být laskavý, chápající a soucitní k sobě, ale to se stává velkou výzvou, když jste opustili sami. Opět platí, že schopnost být laskavý s ostatními, je v přímém vztahu k učení, být laskavý sám se sebou. Studijní programy umožňují, aby se stal registrovaným nutriční terapeut, učitel nebo přednášející. Naše populární dieta soudu potvrdil to, co jiní badatelé našel před nás: že nižší carb diety by mohlo snížit hmotnost s příznivými účinky na hladiny cholesterolu a další rizikové faktory srdečních chorob.

Ještě důležitější je, jsme poukazovali na skutečnost, že vysoká dietní dodržování úrovni je klíčem ke zdraví výhody, bez ohledu na typ stravy. Věděl jsem, že to nepomáhá, tak se vzchopil a volal můj partner. Byl nevěřícně, když jsem mu řekla. Moje politika je nikdy lhát sám sobě, tak jsem zlevněné hodně z toho, co řekl, ale udělal jsem to jemně, protože on byl taky v šoku.

Jsem lepší začít se kola času jsem se v 50 jsem se být připraveni a připravené. Udržet si zdravou váhu. Extra hmotnost zvyšuje riziko onemocnění srdce, cukrovka a vysoký krevní tlak. Použití Kaiser Permanente BMI (body mass index) kalkulačka zjistit, kolik byste měli vážit na vaší výšku. Dostat se na zdravou váhu, a tam zůstat, jíst správné, a udržovat aktivní. Nahradit sladké nápoje s vodou—voda je téměř bez kalorií! Tuk je často odrazováni, protože to je vysoký obsah kalorií a předpokládá se, že příčinou obezity. Ale tuk je nezbytný pro správné zdraví, protože to pomáhá vaše tělo absorbovat některé vitaminy a minerály a navazuje buňky vašeho těla. Spojené Státy Ministerstvo Zemědělství navrhuje náročné mezi 20 a 25 procent svého denního kalorií z tuku. Nasycených tuků by měla být omezena na méně než 10 procent kalorií. Vždy jíst čerstvé ovoce, které opravdu přináší nějakou energii. Předtím, než budete jíst jen umýt ovoce a stejně jako vaše ruce. To nebude mít vliv na vás. Jen mít ten správný druh zeleniny, v této zimní sezóně. Snažte se vyhnout zeleniny, které způsobují nachlazení na této zimních měsících.

Použití vůně bez mýdla: Vaše svědění může být jen reakce na určité mýdla. Vyhněte se medikovaná mýdla a pěny do koupele. Nejvíce důležité zdravotní tipy pro Těhotenství jsou ženy se vyhnout pití alkoholu, zatímco oni se starají. To bude mít vliv na dítě, stejně Těhotenství ženy. Takže v zájmu zachování zdravé a šťastnější životní styl, je nutné se vyhnout alkoholu. I když léky sám může často přinést cholesterolu na normální úrovni, strava a cvičení poskytnout výhody, které drogy ne. Budou nižší krevní tlak, snížit hmotnost, a nižší riziko vzniku diabetu. Sedavý způsob života je nebezpečný rizikový faktor pro onemocnění. Cvičení a zdravá strava pomáhá tělu využívat inzulin efektivněji a může pomoci kontrolovat, zmírnit a prevenci mnoha nemocí. Cvičení, odvykání tabáku, jíst s vysokým obsahem vlákniny, s nízkým obsahem tuku strava, řízení tělesné hmotnosti, a naučit se zvládat stres, snížit riziko onemocnění srdce.

Alkoholismus léčba programu bude účinná pouze, když uděláte střízlivost být součástí vašeho života. Jak si udělat střízlivost být součástí vašeho života? Měli byste požádat svou rodinu a přátele, aby vám nějaký čas, aby si střízlivý, možná budete ještě potřebovat, aby zůstali daleko od svých přátel na chvíli. Většina skuteční přátelé budou rozumět a budou podporovat tím, že podporují vás. Snížení spotřeby alkoholu.

I když sklenku červeného vína každý večer má prokazatelně prospěšné pro srdce a zdraví kloubů, nadměrné pití může vést ke zdravotním problémům. Alkohol by měly být konzumovány jen příležitostně a s mírou. Jít zdarma nebo nízké náklady zábava v kempu. Zúčastnit jam sessions jiných táborníků. Dr. Stephen Gluckman z Perelman School of Medicine na University of Pennsylvania v Filadelfie vidí šest až 10 pacientů týdně, kteří cestují na malárii-rizikové oblasti v Africe, Indii, Jihovýchodní Asii a některých částech Jižní Ameriky.